Meeting del Consorzio e-MOTICON 23-25 gennaio in Slovenia

La Provincia di Brescia, in qualità di partner e responsabile "e-HUB", rappresentata dalla dottoressa Sabrina Medaglia responsabile dell'Ufficio Europa e Statistica, assieme agli altri partner di e-MOTICON (e-MObility Transnational strategy for an Interoperable COmmunity and Networking in the Alpine Space), si incontreranno il 23 e 24 gennaio 2018, per discutere dello stato di avanzamento del progetto e dei risultati ottenuti negli ultimi 6 mesi. A Kranj, l'agenzia di sviluppo regionale di Gorenjska, BSC (Business Support Centre), L.t.d., organizzerà una visita in loco e illustrerà i primi risultati del pilota e-TRAIL. I partner apprenderanno come funziona il monitoraggio e il funzionamento delle stazioni di ricarica elettrica in Slovenia e qual è il valore aggiunto di tale monitoraggio. Sarà inoltre illustrato il funzionamento della rete di car-sharing.

Ecco le giornate

23th January 2018 in Bled:

• morning: (only PPs) internal update on activities,  critical issues and next steps.
  • afternoon: (open only to PPs & observers) update on WPs and first projects results.

24th January 2018 in Bled and Kranj (hosted by BSC):

• (open only to PPs & observers) Study visits in Kranj & Ljubljana and transfer to Tolmin
  • Evening: arrival in Tolmin

25th January 2018 in Tolmin (hosted by PRC)

• morning: (for PPs, Observers and stakeholders) Public event.
  • afternoon: (for PPs, Observers and stakeholders) WPT4 Workshop. The Workshop will be organized with several discussion tables (World Café Method) on relevant topics for the project implementation.

Programma 22-23 gennaio

Note: Programma 22-23 gennaio